Grąžinimas ir Garantija
Taikomas 14 dienų grąžinimo terminas, t. y. per 14 dienų nuo prekės gavimo galite pateikti prašymą grąžinti prekę.
Apie konkrečius grąžinimo veiksmus informuosime el. paštu. Daiktai, atsiųsti mums atgal, prieš tai nepateikus prašymo grąžinti ir negavus mūsų sutikimo, nebus priimami. Atkreipkite dėmesį, kad jei jūsų gyvenamoji šalis nėra Lietuva, prekių siuntimas gali užtrukti ilgiau nei tikėtasi.
Originali pakuotė negali būti pažeista ar kitaip sugadinta. Prekės kurių įpakavimas yra pažeistas nebus priimamos atgal, jei nėra brokuotos. Jei gavote pažeistą prekės įpakavimą turite nedelsdami tą pačią dieną susisiekti su mumis ir informuoti apie gautą pažeistą prekės pakuotę, priešingu atveju yra laikytina, jog gavote prekę su tinkamu įpakavimu.
Norėdami pradėti prekių grąžinimą, susisiekite su mumis el. paštu info@kartusaugu.lt
Apie konkrečius grąžinimo veiksmus informuosime el. paštu. Daiktai, atsiųsti mums atgal, prieš tai nepateikus prašymo grąžinti, nebus priimami. Atkreipkite dėmesį, kad jei jūsų gyvenamoji šalis nėra Lietuva, prekių siuntimas gali užtrukti ilgiau nei tikėtasi.
Visada galite susisiekti su mumis visais grąžinimo klausimais el. paštu info@kartusaugu.lt
Defektai ir Problemos
Gavę užsakymą apžiūrėkite jį ir nedelsdami susisiekite su mumis, jei prekė turi defektų, yra sugadinta arba gavote ne tą prekę, kad galėtume įvertinti problemą ir ją ištaisyti.
Keitimas
Jei pageidaujate pakeisti prekes į kitas, susisiekite su mumis el. paštu.
Pinigų Grąžinimas
Gavę ir patikrinę jūsų grąžinamą prekę, pranešime jums, ar grąžinimas buvo patvirtintas. Jei grąžinimas bus patvirtintas, per 10 darbo dienų jums bus automatiškai grąžinti pinigai pradiniu, užsakyme atliktu apmokėjimo būdu. Nepamirškite, kad gali užtrukti, kol jūsų bankas arba kredito kortelės bendrovė apdoros grąžinamąją išmoką.
Skundų nagrinėjimo tvarka
Mums yra be galo svarbi jūsų nuomonė ir jei kyla nesusipratimų ar turite nusiskundimų galite rašyti mums elektroniniu paštu info@kartusaugu.lt, jūsų skundą išnagrinėsime 5 darbo dienų bėgyje.
Neteisminė ginčų sprendimo tvarka
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).